• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2013-05-16

Cartwheel – vásárlók verbuválása a Facebook-on keresztül akciós kuponokkal


Az Egyesült Államok második legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Target (tavalyi éves árbevétele csaknem 70 milliárd dollár volt) Cartwheel, azaz bevásárlókocsi néven új szolgáltatást hozott létre, hogy az internetes közösséget visszacsábítsa boltjaiba és az online vásárlás mellett növelje offline forgalmát.

Forrás: Reuters

A Target természetesen nem fordul el az online kereskedelmi csatornától és nem szünteti meg az online vásárlási lehetőséget. Céljuk, hogy az új szolgáltatásukon keresztül a vásárlóik Facebook ismerőseit is vásárlóivá tegye.

A Cartwheel oldalon a vásárló akciós kuponos termékeket gyűjthet – jelenleg több mint 20 termékkategória termékeiből választva. Az összegyűjtött akciós termékekről a gyűjtés végén a vásárló kérésére a szolgáltatás egy vonalkódot generál. A vonalkódot kinyomtatva, vagy a mobil alkalmazáson keresztül vonalkód olvasóval leolvasva kizárólag a boltban lehet érvényesíteni.

A vásárlásról üzenetet küld ki a szolgáltatás a vásárló Facebook oldalára, így megosztva az információt a Facebook barátokkal. Ha a vásárló Facebook barátai is feliratkoznak az új szolgáltatásra és akciós termékeket vásárolnak, akkor az új vevőket „generáló” vásárló további akciós lehetőségekhez férhet hozzá.

1 megjegyzés:

 

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.