• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-09-15

Hogyan osztják meg a férfiak vásárlási javaslataikat?


Az AskMen.com megbízásából az IPSOS MediaCT 83 ezer amerikai, angol, ausztrál és kanadai 15 éven felüli férfit kérdezett meg – többek között – arról, hogy miképpen osztják meg vásárlási javaslataikat családtagjaikkal, barátaikkal.

Forrás: eMarketer
Az eMarketer.com táblázatából jól látható, hogy a megkérdezett férfiak leginkább személyesen osztják meg vásárlási javaslataikat, ajánlásaikat. Minél öregebb egy férfi, annál kevésbé domináns ez a csatorna, és egyre nő az emailen és a telefonon keresztül történő véleménymegosztás.

A többi csatornához képest a közösségi médián keresztül viszonylag csekély mértékű a vásárlási javaslatok megosztásának hajlandósága: 5-6% a 15-34 éves korosztály tagjainál és 2-4% a 35 éven felüliek esetén.


Forrás: eMarketer
A közösségi médián keresztül történő vásárlási javaslatok megosztásának mértéke tehát viszonylag csekély. Azonban a ROI Research 2011. júniusában publikált, csaknem 3000 főt vizsgáló felmérése szerint viszonlyag nagy annak az esélye, hogy aki vásárlási javaslatot kap a közösségi médián keresztül, az kezd is valamit ezzel az információval (pl. informálódik a javasolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban). A megkérdezettek 5 %-a szinte biztos, 13%-a nagy valószínűséggel, további 42%-a valószínűleg valamilyen módon hasznosítja a megosztott vásárlási javaslatot, ajánlást. Tehát a közösségi média felhasználók 60%-a valószínű, hogy felhasználja a kapott vásárlási javaslatot, utánanéz a kapott információnak, rákeres az említett termékre / szolgáltatásra, gyártóra / kereskedőre / szolgáltatóra, legjobb esetben megvásárolja a javasolt terméket/szolgáltatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.